Kategorie
Úvod>Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Všeobecné podmínky pro nakupování prostřednictvím internetového obchodu firmy Vladislav Šedivý sdružení SEPO se řídí platnou legislativou a níže uvedeným nákupním řádem.

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem e-shopu. Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí informace o zařazení jeho objednávky do objednávkového systému e-shopu. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadanou emailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte.
Zákazník zodpovídá za správnost údajů uvedených při vyplnění objednávky. Dbejte především na přesné uvedení fakturační a dodací adresy.

DORUČENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má možnost zvolit si doručení prostřednictvím České pošty (balík do ruky a nebo na poštu), přepravní služba TOPTRANS nebo osobní odběr na provozovně. V případě poštovní či kurýrní služby bude zboží doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží). Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Při jákémkoliv poškození zásilky neprodleně sepište s dopravcem zápis o poškození zásilky. Pokud zjistíte mechanické nebo jiné poškození zásilky až po převzetí od dopravce, tak tuto skutečnost nahlaste přepravci nejpozději do 3 dnů - u později nahlášených reklamací zásilky nemusí být reklamace uznána.

Nekompletnost zásilky je zákazník povinen reklamovat v den převzetí balíku, nejpozději pak následující pracovní den a to na tel. 495 493 742. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU

U zboží nakoupeného prostřednictvím e-shopu má zákazník nepodnikatel do 14 dnů od doručení zboží nárok na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené či jinak znehodnocené a ani nesmí nést žádné známky jeho používání.
Zboží musí být zabaleno v originálním balení (včetně veškerého příslušenství a dokumentace) a odesláno nejpozději 14. den od data doručení zákazníkovi na adresu provozovatele. Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající plné kupní ceně zaplacené za zboží na jím udané číslo bankovního účtu, případně v hotovosti poštovní složenkou, či jinak na základě vzájemné dohody.

REKLAMACE, ZÁRUKA

Záruční doba (pokud není uvedeno jinak) je 24 měsíců. Záruka na baterie v měřících a jiných přístrojích je 6 měsíců.

Záruka z případných vad na našem zboží se vztahuje výhradně na zboží řádně objednané a zaplacené. Uplatněna může být výhradně po dobu záruční doby, která ze zákona trvá 24 měsíců od zakoupení zboží, není-li výslovně sjednáno jinak.
Podmínkou záruky je, aby kupující při uplatnění záruky předložil kopii daňového dokladu prodávajícího na dodané zboží a doklad o jeho zaplacení, případně záruční list, pokud byl součástí dodávky. Bez těchto dokladů nebude záruka uznána. Důkazní tíhu původu zboží nese plně kupující. Zboží musí být dodáno kompletní tak, jak bylo převzato od prodávajícího. Zboží je k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
Záruka se nevztahuje na poškození či nadměrné opotřebení zboží a dále na vady způsobené užíváním, neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání zboží. O druhu vady a postupu při uplatnění vady v záruční době rozhoduje vždy prodávající.

Naše firma nehradí náklady spojené se zasláním vadného zboží k reklamaci. Reklamované zboží, které k nám bude zasláno na naše náklady nepřevezmeme. Vyřízená reklamace je zpět k zákazníkovi odeslána na náklady naší firmy. Náklady na neoprávněnou reklamaci včetně dopravy jsou účtovány zákazníkovi.

Webové stránky vytvořil Acceler | Cookies